Du har 2 års reklamasjonsrett under forutsettning at varen var feilaktig ved leveranse. Dersom varen er met å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. Vil du gjøre en reklamasjon er du velkommen å kontakte oss på e-post. Kontakt oss så fort du oppdager feilen, senest innen 2 måneder.
For å kortere håndteringstid er det fint om du sender oss bilder av skaden som vedlegg og en tydelig forklaring av feilen. Gjelder din reklamasjon møbler, dekorasjon eller elektronikk ber vi deg også å vedlegge et bilde av forpakningen om du har dette. Reklamasjonen håndteres deretter av vår kundeservice som så snart som mulig kommer tilbake til deg med et svar i saken. Om feilen på varen bedømmes være en fabrikasjonsfeil står vi selvfølgelig for frakt, returfrakt og kostnaden for produktet. Hvor lang tid reklamasjonen tar kommer an på hva feilen er og hva den beste løsningen for deg som kunde er.
Hvordan reklamerer jeg en vare?
- Hvordan får jeg tilbake pengene mine?
- Hva gjør jeg om jeg savner returseddel/returetikett?
- Hva betyr angrerett og returrett?
- Hvordan bruker jeg min returrett?
- Hvordan fungerer rabatter ved bytte og retur?
- Kan jeg bytte en vare?
- Kan jeg benytte angreretten min via Forbrukerombudet?
- Er det garanti på elektroniske apparater?
- Hva skal jeg betale når retur ikke vises på fakturaen?
- Hva gjør jeg om varen min er transportskadet?