God passform. Fint med lommer bak. Sønnen er fornøyd!
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Kjempebra bukser
Tynne fine sommerbukser. Anbefales
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Bukser
Fornøyd med linbukser
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Pene
Pene og behagelige. Sønnen liker dem!
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
God og myk
Deilig sommerbukse, som vil være sval og og behagelig på varme dager
Kanskje litt for tynt stoff, derfor fire stjerner
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Smale
Rett smal modell, litt for smale over lår og rumpe på gutten min.
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Pene
Pene bukser som sønnen liker. Liiiiitt korte i bena, men en større størrelse ville ikke ha passet i midjen. Sønnen er veldig tynn.
Karakter 3 av 5
Verifierad kjøpere
joggebukser...
Joggebukser? sa sønnen. Krympet veldig i lengden og ble for korte, satt bra ellers som over baken (sønnen litt rund). Men hadde trengt veldig mye stryking for å få til noen stil.