Elsker Zhenzis tunikaer i trikot, de sitter alltid bra. Denne er romslig og kjempedeilig.
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Faller godt
Luftig og behagelig stoff og modell. Faller godt og modellen er smigrende for en rundere kroppsform. Minus for en for dyp halsringning, som man er nødt til å ha noe under for å ikke blotte…