Så tynn og kjølig. Armene nederst var litt smale. Tenker å kjøpe en til.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Fornøyd
Bra topp med fin farge og logo på ermene. Tynn, romslig og ganske vid. Jeg trener med den over en annen genser, og da er den perfekt.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Treningstopp
Tynn og behagelig! Bra med lange armer når det er kaldt i treningslokalet!
Karakter 3 av 5
Verifierad kjøpere
Modellen har endret seg
Tidligere kjøpte jeg denne i svart og trodde jeg denne gangen ville få det samme produktet i en annen farge - denne er løs og ikke kroppsnær, slik som den svarte versjonen. Tynt…