Hvordan får jeg tilbake pengene mine?

Her kan du lese om hva som gjelder for tilbakebetaling av de ulike betalingsmetodene.

Konto/faktura
Har du registrert returen din med returkode eller QR kode, blir returbeløpet tilbakebetalt når du leverer inn pakken hos ombudet. Hade returen din ingen returkode eller QR kode, drar vi av returbeløpet etter at vi har håndert returen din her. Du får en returbekreftelse på e-post. Du ser returbeløpet når du er inlogget på vår side, under ”Fakturaer & betalinger” eller på din faktura.Har du et tilgodebeløp på din konto eller din faktura kan du lese mer om hvodan du får dette utbetalt her: Hvordan få utbetalt det jeg har til gode på fakturaen?

Kort
Returbeløpet betales tilbake til kortet ditt etter at vi har håndtert returen din. Du får en returbekreftelse via e-post. Vi betaler tilbake til samme kort som du brukte når du betalte. Når du har mottatt returbekreftelse via e-post, får du pengene tilbake på kortet innen 3-5 bankdager.

Om du vil returnere alt du har bestilt betaler vi tilbake hele beløpet bortsett fra returfrakt. Eventuelle tilleggstjenester tilbakebetales ikke ved retur. Om varen har blitt skadet på noen måte og har minsket i verdi dras dette av fra totalsummen.Om du bare vil returnere visse varer betaler vi tilbake prisen på varen du sender tilbake, men ikke avgift for frakt eller andre tilleggstjenester. Det er fordi at fraktavgiften er den samme uansett hvor mange varer du har bestilt.

Returhåndteringen tar vanligvis cirka 2 uker.