Mine nye favorittbukser! Pustende, men jeg ville ikke brukt dem i kaldt vær. Stoffet ser ut som om det lett kan gå i stykker, men hva kan du forvente til denne prisen. Jeg er fornøyd :)
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Fin bukse
Nydelig bukse i tungt stoff. Normal i størrelse, og fin benlengde.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Bukse
God bukse veldig fin på jeg er fornøyd med den
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Fint deksel, passform
Størrelse bra. Pene.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Superfine.
Kjempefine på. Behagelig stoff. God kvalitet. Litt lange, men det legges opp. Veldig fornøyd. Kjøpt begge fargene, svart og hvit.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Eleganteste
Så fint med hvitt til våren og sommeren og så fine. Sitter som de skal
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Buksen var delikat og satt som et skudd!!
Veldig fornøyd.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Tungt fall i fine bukser
God kvalitet med tungt fall, akkurat som jeg ønsket. Fint med sydde pressbrett da de er vide i bena. Sitter pent.