Kjolen var veldig fin. Likte godt farge og fasong. Passet utmerket i str. L som jeg vanligvis bruker. Veldig fornøyd.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Fornøyd
Fin kjole
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Kjole
Litt for mye åpent ved halsen, det fikset jeg
Karakter 2 av 5
Verifierad kjøpere
Fin
Fin kjole, har dog en stiv søm som går som en volang på skjørtet rett rundt rumpa. Den likte jeg ikke. Fint stoff og fin modell selv om jeg heller hadde hatt et helt skjørt og ikke volangar. Materi…