Buksen passet veldig bra. Den var for lang i bena med jeg la den enkelt opp. Ellers passet liv og vidde helt fint.
Karakter 5 av 5
Verifierad kjøpere
Behagelige
Herlig bomullskvalitet, føles som før. Bestilte i henhold til størrelsestabellen, men de ble litt store.
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Stor størrelse
Fulgte størrelsesguiden men da ble de altfor store. Gikk ned to størrelser og sitter perfekt, bortsett fra at de er utrolig lange.
Karakter 4 av 5
Verifierad kjøpere
Gode basisbukser
Jeg har brukt mine i ca. 3 uker nå, og det er et par gode basisbukser. Vær oppmerksom på at de er ganske lange, så du må kanskje legge dem opp. Men det er heller ikke så vanskelig :) D…