Endre utleveringssted for pakken - før kjøp
Før du trykker på "Fullfør kjøpet", kan du endre utleveringsstedet. Antall utleveringssteder du kan velge mellom varierer avhengig av hvilken betalingsmåte du har valgt og om du har handlet hos oss tidligere. Når du har valgt leveringsmåte i kassen, vises et standardforslag for utleveringssted basert på postnummeret ditt. Hvis du vil velge et annet utleveringssted, gjør du dette ved å klikke på "Endre" under "Leveres til". Velg blant de nærliggende alternativene som vises, eller søk etter et helt nytt utleveringssted ved å skrive inn sted eller postnummer i søkefeltet. Hvis dette er din første bestilling med en annen betalingsmetode enn "Kredittkort", vises ikke søkefeltet. Da kan du bare endre til et av de nærliggende alternativene som vises.
Endre utleveringssted for pakken - etter kjøp
Etter at du har trykket på "Fullfør kjøpet" i kassen, kan du ikke endre valgt utleveringssted via vår nettside. I noen tilfeller kan transportøren imidlertid gi deg muligheten til å endre utleveringssted i forbindelse med at de sender avisering om levering til deg. Les mer i aviseringen, eller på transportørens nettside/app.
Endre leveringsadresse ved hjemlevering - før kjøp
Din bestilling blir automatisk levert til din folkeregistrerte adresse dersom du har ditt personnummer knyttet til din kundprofil. For å kunne handle med faktura eller delbetaling må du ha oppgitt ditt personnummer, og du kan også ha valgt å oppgi det da du opprettet kundprofilen, selv om du kun har betalt med kort. Selv om vårt adresse-register nesten daglig oppdateres mot folkeregistreringen, kan feil adresse vises i kassen hvis du for eksempel nylig har flyttet. Ta i så fall kontakt med kundeservice for hjelp med å gjøre en manuell søk etter dine adresseopplysninger for å rette disse før du legger inn bestillingen.
Endre leveringsadresse ved hjemlevering - etter kjøp
Etter at du har trykket på "Fullfør kjøp" i kassen, kan du ikke endre leveringsadressen din via vår nettside. For alle betalingsmåter bortsett fra "Kredittkort" kan vi kun endre til ny adresse når den er oppdatert i folkeregisteret. For betalingsmetoden "Kredittkort" kan vi i de fleste tilfeller endre til valgfri leveringsadresse. Ta kontakt med kundeservice dersom du ønsker hjelp med dette.
Vær oppmerksom på at vi ikke leverer til Svalbard.