Handlekurv
Velkommen til Ellos

Kundeservice

Vanlige spørsmål & svar

Jeg har allerede en innlogging, hvordan endrer jeg til ny e-postadresse?
Logg deg inn med din tidligere e-postadresse og passord. Under Mine sider kan du endre e-postadressen. Her kan du også endre ditt passord. Har du glemt dine innloggingsopplysninger, kontakt oss via info@ellos.no eller ring 66 99 75 00.

Hvordan endrer jeg min adresse?
Du kan ikke endre adressen på ellos.no. Dersom du betaler med kort eller i oppkrav, send en e-post eller ring og oppgi kundenummeret ditt. Dersom du betaler med faktura eller konto kan vi ikke endre adressen av sikkerhetsmessige årsaker. Opplysningene oppdateres automatisk mot Folkeregisteret.

Kan jeg endre, legge til eller ta bort varer på min bestilling?
Nei, du kan ikke endre eller legge til varer etter at du har gjennomført din bestilling.

Når kommer pakken min?
Logg deg inn på Mine sider for å følge pakken din.

Jeg har ikke tatt vare på min faktura, hva gjør jeg?
Logg deg inn på Mine sider og klikk på Faktura & Betaling. Her finner du informasjon om hvor mye du skal betale og ditt kundenummer. Ved nettbetaling: Oppgi beløp og kidnummer (som er det samme som kundenummer uten bindestrek) Bankkontonummeret er 1430.07.05015. Betaler du via brevgiro: Fyll inn navn, adresse, kidnummer, beløp og bankkontonummer på en blank brevgiro.

Hvordan returnerer jeg?
Klikk her for å lese mer om hvordan du returnerer.

Hva gjør jeg dersom jeg har mottatt feil vare (reklamasjon)?
Send tilbake varen og fyll i returårsak.
Bruk etiketten "MyPack Return" som du finner på returseddelen. Gjelder det møbler eller andre tyngre varer som ble levert på døren, kontakt oss via info@ellos.no eller ring 66 99 75 00.

Les flere spørsmål & svar »
Søk om lån »
Mer info »