Handlekurv
Akkurat nå har vi litt lengre leveringstid enn vanlig, men vi lover å sende deg en e-post så snart ordren din er på vei!
Velkommen til Ellos

Kundeservice

Bytte & Retur

Slik gjør du om du bruker den forhåndsutfylte returetiketten som du finner på følgeseddelen:

  1. Oppgi returårsak.
  2. Ta av og bruk etiketten ”PostnordReturn Drop Off”
  3. Klistre returetiketten over den gamle etiketten på posen/esken.
  4. Riv av returseddelen.
  5. Legg returseddelen i posen/esken med varen/varene. La alle etiketter på plaggene sitte på.
  6. Teip igjen forpakningen, og lever returen på samme sted som du hentet pakken

Ved retur av store eller uhåndterlige varer, ber vi dere kontakte kundeservice som hjelper dere videre.

Angreretten gjelder stort sett alt på vår nettside www.ellos.no. Angreretten gjelder dog ikke for forseglede lyd- eller dataspill/program, parfyme, kosmetikk og hudpleie dersom forseglingen er brutt.

Varen som returneres skal være ubrukt, i uskadet stand og ha alle merkelapper på. Om varen kommer i en forpakning, skal også denne følge med i returen. Ved prøving av bade- og undertøy, vær vennlig å gjøre dette over ditt eget undertøy, og la hygieneremsen sitte på.

Slik tilbakebetales pengene dine

Konto/faktura

Retur/bytte reguleres på din konto eller din faktura. Dersom returen ikke vises på fakturaen er det sannsynligvis fordi returen er registrert etter at fakturaen ble skrevet ut. Du kan selv trekke fra retursummen. Legg til eventuell returavgift 49 kr (returnerer du via nettet koster det kun 39 kr) og betal inn resterende beløp.

Kort

Pengene settes i utgangspunktet tilbake på kortet ditt. Om beløpet ikke er det samme som opprinnelig ble trukket fra kortet, vil tilbakebetalingen skje til bankkontonummeret ditt eller via et utbetalingskort

Oppkrav

Oppgi ditt bankkontonummer på returseddelen, og du får pengene raskt inn på din konto. Ellers sendes pengene på et vanlig utbetalingskort.

Returnere Elektronikk

Elektronikk: Service og Support

Vi samarbeider med Sveriges ledende servicekjede Infocare. Vår målsetning er å holde så korte tider for service som mulig (normalt 2–5 uker). Vennligst vær klar over at ditt produkt dekkes av fabrikkgaranti samt Ellos' unike elektronikkforsikring. Men ved egne feil som for eksempel feilinnstilling dekkes dette ikke av din garanti/reklamasjonsrett. I tilfeller hvor det ikke er garanti eller elektronikkforsikring risikerer du som kunde å bli debitert for en undersøkelseskostnad (normalt ca. kr 500–700). Denne har til hensikt å dekke kostnader som serviceverkstedet har hatt i denne forbindelse. Vi anbefaler at du alltid kontrollerer en ekstra gang i bruksanvisningen før du sender produktet inn til service/kontroll.

Det inngår en elektronikkforsikring uten ekstra kostnad på samtlige produkter innen hjemelektronikk/husholdningselektronikk som er kjøpt hos Ellos. Produktet blir først forsøkt reparert eventuelt byttet ut mot et nytt eller likeverdig produkt. Egenandelen vil alltid være 10% av kjøpesummen. Husk å notere på serviceblanketten om du ønsker å benytte deg av elektronikkforsikringen. Dersom du ønsker det, må skademeldingsskjema fylles ut og legges sammen med varen.

Slik gjør du:

Fyll ut returseddelen og legg den med varen. Det samme gjøres med skademeldingsskjema dersom du vil benytte deg av elektronikkforsikringen. (Du må avaktivere ”Finn min iPhone” og løse opp eventuelle koder før du sender en iPhone i retur).

Trenger du en ny returseddel, kontakt kundeservice på 66 99 75 00.

Du kan følge din service på Ellos serviceinfo. Er du ikke fornøyd har du 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varen. Gi beskjed til Ellos via telefon, e-post eller brev. Du har rett til å åpne forpakningen for å kontrollere at varen er feilfri.
Angreretten gjelder stort sett alt på vår nettside www.ellos.no. Angreretten gjelder dog ikke for forseglede lyd- eller dataprogram, parfyme, kosmetikk og hudpleie dersom forseglingen er brutt.

Søk om lån »
Mer info »