Returnere elektronikk

Elektronikk service og support

Vi samarbeider med Sveriges ledende servicekjede Assist Service, for å gi deg best mulig service. Vår målsetning er å holde så korte tider for service som mulig (normalt 2-5 uker).

Fra og med 1 mai 2010 inngår en tabbeforsikring uten ekstra kostnad på samtlige produkter innen hjemelektronikk/ husholdningselektronikk som er kjøpt hos Ellos. Produktet blir først forsøkt reparert eventuelt byttet ut mot et nytt eller likeverdig produkt. Egenandelen vil alltid være 10% av kjøpesummen. Husk å notere på serviceblanketten om du ønsker å benytte deg av tabbeforsikringen. Dersom du ønsker det, må skademeldingsskjema fylles ut og legges sammen med varen (se under "Mer informasjon" nedenfor).

Mer informasjon - klikk her!

Slik gjør du:
Fyll ut returseddelen og legg den med varen. Det samme gjøres med skademeldingsskjema dersom du vil benytte deg av tabbeforsikringen (gjelder kjøp etter 1/5-2010).

Trenger du en ny returseddel, kontakt kundeservice på 66 99 75 00

Du kan følge din service på Ellos serviceinfo - klikk her!

Vennligst vær klar over at ditt produkt dekkes av fabrikkgaranti samt Ellos unike tabbeforsikring, men ved egne feil som f eks feilinnstilling dekkes dette ikke av din garanti/reklamasjonsrett. I tilfeller hvor det ikke er garanti eller tabbeforsikring risikerer du som kunde å bli debitert for en undersøkelseskostnad (normalt ca kr 500-700). Denne har til hensikt å dekke kostnader som serviceverkstedet har hatt i denne forbindelse. Vi anbefaler at du alltid kontrollerer en ekstra gang i bruksanvisningen før du sender produktet inn til service/kontroll.

Ingen handel er avsluttet før du har prøvd og godkjent dine varer. Derfor har du 14 dagers angrerett på alt. Kort sagt - helt fornøyd eller pengene tilbake!

Dessverre er dette produktet allerede utsolgt! Benytt gjerne vår søkefunksjon eller let i vår meny for å finne et lignende produkt.