SALGET FORTSETTER! OPPTIL 70% RABATT* Gjør kupp nå! STAY WARM 25% RABATT* på vinterklær. Aktiver & shop nå!

*Gjelder produkter merket ”PostNord” og ”På lager”.
Øvrige må regne med med 1–6 dager tidligere avhengig av avstand.

Handle nå og benytt ditt tilbud:
40% rabatt på en vare* + fri frakt

Tilbudskode: 359601
Shop nå

Ny hos Ellos? Som ny kunde ønsker vi deg velkommen med
et prøv-oss-tilbud. Du får:
40% rabatt* på dyreste* vare
+ Fri frakt*
Registrer deg her Jeg er allerede kunde

#myeverydaymotivation

Maren Erdvik

Hva jeg trener: Jeg trener for det meste løping, enten ute eller på tredemøllen. Jeg veksler mellom intervaller og langkjøring. Jeg trener også styrke på treninga, med hovedfokus på basisøvelser. Ellers elsker jeg øvelser med egen kroppsvekt, og det er ikke sjeldent man finner meg opp ned i enten hånd eller hodestående, eller hengende opp ned i treningsapparatene. Jeg hadde en periode med yoga og pilates, og det har jeg som mål om å starte opp igjen med.

Det beste motivasjonstipset: Mitt beste tips må være å kjenne på hva trening gir deg, kjenn etter den gode følelsen etter en bra treningsøkt og bruk den følelsen som motivasjon neste gang du ikke har så lyst til å trene. Tenk på alle fordelene en sterk og sunn kropp gir deg, og minn deg selv på hvor energisk, sterk og glad man blir av å ha en frisk kropp som fungerer optimalt.

Hvordan tar du motivasjonen med inn i februar: For at motivasjonen skal holde lenger enn kun de første ukene inn i det nye året, tror jeg det er viktig å finne en treningsform du liker, noe du synes er positivt og som du føler gir deg noe. Elsker du å gå tur og løpe i skogen så gjør du det. Ikke tving deg selv til å trene noe andre sier er bra, gjør din greie og fokuser på det du liker. For trives du ikke, så kommer du ikke til å fortsette. Finn din treningsform, og kos deg med treningen din. Treningsglede er nøkkelordet for meg.

En ting du alltid har i treningsbagen: Jeg har alltid med meg vannflaske, flytende kalk til hendene under øvelser som f.eks. markløft og pullups. Noen strikker (f eks minibands) og headphones. Ingen treningsøkt uten powermusic.

Isabelle, innkjøper Ellos sportsavdeling

Hva jeg trener: Svømming, sykling, løping, styrke og langrenn.

Derfor trener jeg: Fordi jeg føler meg bra! Jeg holder meg frisk, får en sterk kropp og får mer energi!

Det beste motivasjonstipset: Ukeplaner! Jeg pleier å planlegge hvordan neste uke ser ut, slik at jeg får lagt inn både trening og øvrige aktiviteter. På den måten ser jeg at alt er med og samboeren min har full oversikt og kan støtte/pushe!

Hvordan tar du motivasjonen med inn i februar: Jeg har nesten alltid et mål med treningen. Ofte et mosjonsløp men også delmål på veien.

En ting du alltid har i treningsbagen: En ting, jeg har mange ting! Hårbånd er et must og klokke, høretelefoner, riktige klær etc.

Pernilla, salgsansvarlig, Ellos markedsavdeling

Hva jeg trener: Triathlon (svømming/sykling/løping), styrketrening og swimrun. Men elsker også gruppetreninger som f.eks. aerobic og step-up.

Derfor trener jeg: For å føle meg bra og kjenne at jeg får det beste og meste ut av meg selv. Etter en bra treningsøkt føler jeg meg fornøyd og glad, noe som får meg til å orke hverdagen som glad tobarnsmamma, kone, venn og kollega på beste måte.

Det beste motivasjonstipset: Sett høye mål, men også mindre delmål som ikke er for vanskelige å nå. Den beste motivasjonen er resultatet, så vær nøye med å huke av og bekrefte delmål og framgang etterhvert.

Hvordan tar du motivasjonen med inn i februar: Sett et delmål i slutten av februar og belønn deg selv med noe fint, som f.eks et nytt treningsplagg, en massasje eller noen luksuriøse hudpleieprodukter dersom du når målet ditt!

En ting du alltid har i treningsbagen: Toalettmappe med hygieneartikler.

Titta, oversetter Ellos Finland

Hva jeg trener: Gym, latinske danser, løping og gruppetrening. Trener for Extreme Run for tredje gang.

Derfor trener jeg: For å være sterk, ha god holdning og frisk rygg. Hvis jeg ikke beveger meg hver dag, føles hele kroppen tung og stiv. Trening hjelper meg til å koble av, gir energi gjennom dagen og belønning både fysisk og psykisk.

Det beste motivasjonstipset: Vær takknemlig for en sterk kropp og raske ben som bærer deg til nye mål. En frisk kropp er et privilegium – bruk den! Lytt til kroppen din – takk den når den adlyder deg og ta vare på den når den ikke er på sitt sterkeste. Et menneske som beveger seg er alltid vakkert!

Hvordan tar du motivasjonen med inn i februar: Trening er ikke et prosjekt, men en del av ukeprogrammet hele året. Sikt mot neste mål og du nærmer deg det med små skritt. Finn din egen treningsform som er tilstrekkelig utfordrende – da blir det enkelt å elske trening. Tenk på at sunn mat er like viktig som treningen. Det beste i min hverdag er tidlige morgener for da er det god plass på treningssenteret og jeg får en energisk start på dagen. Det nest beste er morgengrøten.

En ting du alltid har i treningsbagen: Treningssko, vannflaske og håndkle. På treningen klarer man seg til og med uten sko, men vannflaske er et absolutt must. Og en leppebalsam!

Kristi, showroom manager Ellos Danmark

Hva jeg trener: Langdistanseløping og yoga.

Derfor trener jeg: Jeg trener for den positive følelsen og energien den gir meg. Å trene er på en måte mediterende, det hjelper meg å rense tankene og tenke klart, å fokusere og minne meg selv om at jeg har styrken til å ta meg gjennom alle utfordringer jeg stilles ovenfor. Trening gir meg selvfølgelig også friheten til å nyte livet, god mat og et glass vin nå og da uten at jeg får dårlig samvittighet.

Det beste motivasjonstipset: Den eneste dårlige treningen er den som det ikke blir noe av. Trening handler ikke om å være bedre enn noen andre. Det handler om å være bedre enn man pleide å være. Du vil ikke alltid elske å trene, men du kommer alltid til å elske de resultatene du får.

Hvordan tar du motivasjonen med inn i februar: Februar er en av de kaldeste, mørkeste og tyngste månedene i året, så det å holde seg motivert er virkelig en kunst. Men ved å minne meg selv om den positive energien jeg får av trening og at våren venter rundt hjørnet, gjør at jeg orker også når det butter litt i mot. Å trene utendørs kan være tøft, men det finnes ikke dårlig vær, bare et valg av riktige klær. Å være godt forberedt er nøkkelen til å holde motivasjonen ved like.

En ting du alltid har i treningsbagen: Vannflaske. Siden jeg foretrekker intensive treningsøkter er det veldig viktig å beholde væskebalansen. Minst like viktig som selve treningen er å ikke miste viktige elektrolytter. Uavhengig av hvilken sport jeg driver, inneholder vannflasken min alltid vanlig vann og kokosvann.

Dessverre er dette produktet allerede utsolgt! Benytt gjerne vår søkefunksjon eller let i vår meny for å finne et lignende produkt.