Spørsmål og svar

Retur 4 stk spørsmål & svar

  • Jeg finner ikke min returseddel.
    Svar:

    Når du mottar varer fra oss følger det alltid med en følgeseddel. Nedre del av denne er en returseddel med en forhåndsbetalt portoetikett. Portoen vil bli belastet ditt kundenummer i ettertid med kr 49,-.

     

    Du kan benytte vår returfunksjon på Internett. Gå inn på Mine sider/Mine bestillinger, klikk på aktuell ordre og følg instruksjonene. Emballer og returner deretter varene på vanlig måte. De varene du vil bytte til sendes fra oss allerede neste dag, under forutsetning at varen finnes på lager.

     

    Hvis du av en eller annen grunn har kastet/mistet denne, ta kontakt med oss så sender vi deg en ny.

     

    Pakkseddelen fungerer også som en garanti, så vi anbefaler å ta vare på denne.     

  • Jeg har mottatt feil vare, hva gjør jeg?
    Svar:
    Vi beklager at du har mottatt feil vare. 
    Når du sender varen tilbake til oss, fyller du ut returseddelen med kode 62;"feil vare mottatt".
  • Hvordan går jeg frem hvis jeg vil reklamere på en vare?
    Svar:

    Du må sende varen tilbake til oss sammen med en kort beskrivelse av reklamasjonsgrunnen. Benytt returseddelen som fulgte med i pakken. Dersom du ikke har tatt vare på returseddelen må du kontakte oss, så sender vi deg en ny.

  • Jeg har returnert varer som ikke synes på fakturaen, hva gjør jeg nå?
    Svar:
    Har du returnert varer til oss som ikke er registrert på din mottatte faktura, kan du selv trekke fra dette beløpet. Husk å ta hensyn til returavgiften dersom du har benyttet den forhåndsbetalte klistrelappen.
Dessverre er dette produktet allerede utsolgt! Benytt gjerne vår søkefunksjon eller let i vår meny for å finne et lignende produkt.