Spørsmål og svar

Velg blant disse kategoriene:

Bestilling 12 stk spørsmål & svar

  • Det står at varen finnes på lager, men når jeg kommer til kassen får jeg beskjed om at varen er utsolgt.
    Svar:
    Lagersaldoen oppdateres automatisk 1 gang i timen. Når du kommer til kassen skjer en direkte oppdatering, og enkelte ganger har varen dessverre blitt utsolgt.
  • Når en vare er utsolgt er det mulig å sette seg på venteliste?
    Svar:

    Alle tilgjengelige varer ligger til enhver tid inne på vår hjemmeside www.ellos.no.
    Om varen er fjernet fra nettsiden er den dessverre utsolgt.
    Vi har dessverre ingen informasjon om  hvilke varer som vil bli tilgjengelige frem i tid.
    Vår innkjøpsavdeling oppdaterer ukentlig siden med nye spennende produkter.

     

  • Kan jeg endre og legge til varer på min bestilling?    
    Svar:

    Når bestillingen har status "mottatt" kan du frem til kl. 18.30 avbestille, endre eller gjøre tillegg samt endre betalingsmåte. Logg inn, gå til "Mine sider" etterfulgt av "Mine bestillinger & returer", klikk på ordrenummeret.

    Følg anvisningene på hjemmesiden.

    Du må godkjenne bestillingen på nytt for at endringen skal bli registret. En ny ordrebekreftelse sendes.

    Du kan endre betalingsmåte hvis du valgte kort da du bestilte.

    Hvis du valgte noen av våre andre betalingsmåter kan du ikke endre til kort.

    Bestillinger og restordre med spesielle tilbud eller ekspresslevering kan ikke endres eller avbestilles.

    Kontakt oss pr telefon
    , så hjelper vi deg.

  • Hva blir frakten?
    Svar:

     

    Større varer som er merket med fraktvekt har spesielle avgifter.
    Fraktpris, se kjøpsinformasjonen.
  • Kan jeg endre på min bestilling via Internett?
    Svar:

    Du kan endre eller legge til varer på bestillinger som er registrert via Internett. Dette gjør du ved å logge deg inn og gå til "Mine sider", der velger du "Mine bestillinger & returer". Klikk på ordrenummeret for å plukke opp bestillingen. Følg deretter anvisningene på siden. Glem ikke at du må godkjenne bestillingen på nytt for at endringen skal registreres.
    Denne tjenesten er dessverre ikke tilgjengelig når vi er offline i tidsrommet
    23.00 - 06.00.

  • Hvordan aktiverer jeg tilbudet?    
    Svar:

    Alle tilbudskoder er personlige og vil kun fungere på det kundenummeret de er tilknyttet, når du er innlogget .
    Tilbud som er sendt på sms finnes ikke på "mine sider", tilbud tilsendt på mail bør aktiveres via mailen. 
    Du kan også skrive inn tilbudskoden i ruten "Min tilbudskode", klikk deretter på den grå knappen til høyre for ruten, eller på enter, for å aktivere tilbudskoden.
    Glem ikke å kontrollere at tilbudskoden er med før du godkjenner bestillingen.

  • Får jeg ordrebekreftelse?
    Svar:
    Når vi har mottatt din Internettbestilling vil du motta en bekreftelse pr. e-mail.




  • Har dere mottatt min bestilling?
    Svar:
    Vi sender deg en bekreftelse pr e-mail når vi har mottatt din nettbestilling. Du kan også klikke deg inn på "mine sider" for å se om den ligger under "mine bestillinger".
  • Er bestillingen min sendt?
    Svar:
    Vi sender deg en e-mail når bestillingen din er pakket og sendt.
  • Kan jeg endre på min bestilling via Internett?
    Svar:

    Du kan endre eller legge til varer på bestillinger som er registrert via Internett.
    Dette gjør du ved å logge deg inn og gå til "
    Mine sider", der velger du "Mine bestillinger & returer".
    Klikk på ordrenummeret for å plukke opp bestillingen. Følg deretter anvisningene på siden. 
    Glem ikke at du må godkjenne bestillingen på nytt for at endringen skal registreres.
    Denne tjenesten er dessverre ikke tilgjengelig når vi er offline i tidsrommet 23.00 - 06.00.

  • Hvordan blir varer merket "Grovgods" levert?
    Svar:
    Større varer som er merket med fraktvekt har spesielle avgifter.
    Fraktpris, se kjøpsinformasjonen.
    Denne type varer blir levert hjem på døren. Du blir kontaktet av transportør for avtale om hjemlevering. Du kan alltid ta kontakt med PostNord på tlf.09300 for å avtale tidspunkt.
    Det er dessverre ikke mulig å hente denne type varer på vårt lager eller på terminal.
    Varen må belastes Ellos konto/faktura eller betales med kort.
  • Hvor lang er leveringstiden på pakker, som har en lav vægt?
    Svar:

    Pakker der sendes uden  pakke id kan ha 14 dages leveringstid.

Dessverre er dette produktet allerede utsolgt! Benytt gjerne vår søkefunksjon eller let i vår meny for å finne et lignende produkt.